Különös, szerethető világ
~~~


Amikor belebotlottam az első dél-koreai filmbe vagy sorozatba - nem emlékszem a címére, valami rendőrnyomozós-gengszteres volt -, idegennek, különösnek találtam. Nem sokkal később megnéztem a Secret Garden című sorozatot, és úgy tűnt, valami mást látok, mint a nyugati filmekben. A zenéje magával ragadott, a főszereplőket pedig szívembe zártam. Egyre több filmet, sorozatot néztem meg, már vadásztam rájuk, és ma már mindennapi kenyeremmé vált a nézésük. Ezeken az alkotásokon keresztül érdekelni kezdett a koreai nép történelme, kultúrája, természeti tájai. Addig leginkább a magyar történelem érdekelt, de a koreai - mondhatni a magyarnál régebbi - kultúrájú nép története csodálatot váltott ki belőlem. 

Megszerettem Dél-Koreát.

https://www.travelo.hu/tavol/20191018-delkorea-szoul-a-metropolisz-amit-a-nyugalom-szo-at.html

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon